Železářství Nářadí Stroje Kamna Sporáky
POTŘEBUJETE PORADIT?OSOBNÍ ODBĚR NA KAMENNÉ PRODEJNĚ

Jak nakupovat

Informační stránka o tom jak nakupovat v internetovém obchodě vjrousek.cz/eshop


Vyhledávání zboží v obchodě

Pomocí odkazů na kategorie a podkategorie se zbožím v levé části obrazovky můžete prohlížet kategorie zboží, o které máte zájem. Pokud se seznam zboží nevejde na jednu stránku, zobrazí se seznam stánek v pravém dolním rohu. Kliknutím na příslušnou stránku ji zobrazíte. Pokud je stránek více, můžete v jejich seznamu listovat zobrazenými šipkami. Kliknutím na příslušnou položku zboží zobrazíte detailní popis. Kliknutím na odkaz s obrázkem košíku přidáte zvolené zboží do košíku.

Umístění zboží do košíku

V detailu položky zboží můžete do pole pro objednávání zadat jiné číslo počtu kusů. Po zadání množství a stisknutí tlačítka pro přidání zboží do košíku se vloží právě tolik kusů, kolik je vepsáno v uvedeném poli. Množství můžete stejným způsobem měnit i v obsahu košíku nebo objednávky.

Registrace do systému obchodu

Pokud nejste registrovaným zákazníkem systému obchodu, není nutné se před uskutečněním nákupu registrovat. Registrace se provádí zcela automaticky, jednoduše, rychle a samozřejmě bezplatně. Před registrací je třeba vědět zda-li nakupujete zboží pro osobní potřebu (registrace soukromé osoby), nebo nakupujete zboží pro účely podnikání (firemní registrace), kdy potřebujete daňový doklad s náležitě vyplněnými fakturačními údaji.

Přihlášení do systému obchodu

Pokud máte již vytvořený účet v našem obchodě, doporučujeme Vám se přihlásit. Budete vidět Vaše objednávky a Vaše případné slevy. Pokud chcete nakupovat, nemusíte se přihlásit. Pokud ještě nemáte přihlašovací údaje, můžete se registrovat. Pokud zapomenete svoje heslo, stačí zadat Váš e-mail uvedený při registraci a my Vám heslo zašleme na něj.

Objednávka a její potvrzení

Objednávku lze učinit po přidání zboží do nákupního košíku stisknutím tlačítka se vzorem košíku v pravém horním rohu stránky. V okně objednávky pak zvolíte způsob dopravy a platby. Jakmile budete s výběrem spokojeni, objednávku potvrdíte stisknutím příslušného tlačítka pro potvrzení objednávky.

Ihned po zaslání Vaší objednávky do systému ji obdrží operátor zákaznické podpory, který vás neprodleně kontaktuje na uvedené telefonní číslo / e-mail a objednávku potvrdí. Během telefonického / e-mailového potvrzení Vám operátor sdělí celý obsah Vaší objednávky, konečnou cenu včetně dopravy a daně, formu platby kterou jste zvolili. Do objednávky je nutné zadat Váš e-mail a telefonní číslo. Bez těchto údajů nelze objednávku v obchodě učinit. Provozovatel má právo odmítnout objednávku, pokud si není jistý jejím úspěšným průběhem. Objednávkou učiněnou v internetovém obchodě bezvýhradně souhlasíte s obchodními podmínkami obchodu.

Platba zboží předem

Zboží je možné platit předem bankovním převodem na náš účet. Pokud tuto formu platby volíte, obdržíte informace s potřebnými platebními údaji e-mailem. Při platbě prosím dbejte na správném uvedení variabilního symbolu platby. Zajistíte tím rychlejší dohledání plateb a vykrytí objednávky.

Expedice zboží

Expedice zboží je prováděna, tak abychom Vám byly schopni zajistit dodání dle uvedené dostupnosti u daného zboží. Pokud na zboží spěcháte, je možné domluvit rychlejší vykrytí objednávky. Zboží, které máme skladem, odesíláme nejpozději následující pracovní den. Zboží které nedržíme skladem odesíláme ihned ze skladů výrobců. Stav svých objednávek můžete sledovat po přihlášení do systému obchodu. 

Sledování zásilky

Svoji zásilku můžete sledovat pomocí systému obchodu. Pokud se do obchodu přihlásíte, objeví se Vám v levé části obrazovky zákaznické menu, kde je odkaz na stránku věnovanou sledování objednávek. Každá objednávka má přidělené číslo, podle kterého jsme schopni ji identifikovat. Stav u objednávky pak ukazuje situaci v jaké se nachází.

Stavy objednávky může být:

Přijatá:

Znamená, že Vaše objednávka byla přijata do systému.

Vyřizuje se:

Vaše objednávka se zpracovává, vyřizuje se expedice zboží.

Odeslaná:

Zboží bylo expedováno ze skladu a je na cestě k Vám. V případě objednávek k osobnímu vyzvednutí je zboží připraveno k vyzvednutí

Storno:


Pokud je Vaše objednávka takto označena, znamená to že byla z nějakého důvodu zamítnuta. O všech důvodech takového označení objednávky budete předem informováni. Pokud je Vaše objednávka takto označena a nebyli jste upozorněni na důvod, je možné že jde o chybu, neprodleně nás proto kontaktujte


Platba za zboží při převzetí

Zboží můžete platit formou dobírky, to znamená že zaplatíte za zboží v momentě převzetí zásilky od dopravce. Na zásilku vždy uvádíme Vámi zadané telefonní číslo. Přepravce Vám dopředu zavolá a sdělí výši dobírky, kterou je nutno zaplatit, aby Vám mohl zboží předat. Obvykle se balík doručuje ve všední dny od 8:00 do 16:00.

Převzetí zboží

Převzetí zboží probíhá v momentě kdy Vám dopravce zásilku doručí. Doporučujeme před podpisem převzetí balíku zkontrolovat, zda-li není mechanicky poškozen nebo otevřen. Termín převzetí zásilky je naplněn v momentě Vašeho podpisu pro potvrzení převzetí zásilky od dopravce.

Reklamace zakoupeného zboží

Reklamace zboží v obchodě www.vjrousek.cz probíhají dle stanovených obchodních podmínek a platné legislativy. Probíhají v 5 zásadních krocích:

1. Oznámení zjištěné závady prodejci:

Pokud má obdržené zboží závady podléhající záruce, a zboží je v záruční lhůtě, oznamte to prosím prodejci. Bude Vás informovat o dalším postupu řízení reklamace.

2. Zaslání zboží zpět:

Po obdržení informací o zaslání zboží zpět jej zašlete na dodací adresu našeho obchodu. Nikdy neposílejte balík na dobírku, v takovém případě jej nebudeme schopni převzít.

3. Reklamační řízení:

Jakmile obdržíme zboží zaslané na reklamaci, budete informováni. Od této doby běží zákonem stanovená lhůta pro vyřízení reklamace.

4. Návrat vyřízené reklamace zákazníkovi:

Po opravě, nebo výměně reklamovaného zboží Vám bude opět zasláno. Před odesláním zásilky budete informováni.

5. Vrácení peněz:

Pokud nebude oprava možná, budete informováni o vrácení peněz. Podmínky pro zaslání částky zpět budou dohodnuty dle oboustranných možností převzetí částky.


Vrácení zboží prodejci

Pokud se zbožím nejste spokojeni, můžete je nepoužité vrátit prodejci dle platné legislativy při splnění všech zákonných podmínek. Zákazník má nárok odstoupit od smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu. 

Výměna zboží

Zboží které jste zakoupili, a nesplňuje vaše požadavky můžeme na požádání vyměnit za jiné ve stejné hodnotě, nebo si můžete vybrat jiné zboží ve vyšší hodnotě, a rozdíl v ceně doplatit. Toto se děje výhradně na uvážení prodejce v rámci dobrých obchodních vztahů, nejsme jakýmkoliv způsobem vázáni tuto službu umožnit.

Zrušení objednávky

Objednávku můžete po souhlasu obou stran (prodejce i zákazníka) zrušit. Děje se tak jenom v případě že zboží ještě nebylo expedováno, nebo objednáno od dodavatele. Tuto službu můžete uplatnit výhradně dle uvážení prodejce v rámci dobrých obchodních vztahů, nejsme jakýmkoliv způsobem vázáni tuto službu umožnit.